Vahingon sattuessa toimi näin:

• varaa vastaanottoaika lääkärille, www.terveystalo.com, 030 6000
  • ota lääkärikäynnille mukaan vakuutusnumero (saat tämän ostaessasi vakuutuksesi), Kelakortti sekä ensimmäistä kertaa tapaturmaa hoidattaessasi rahaa tai muu maksuväline käynnin maksamista varten.
    • Terveystalo Laskulla saat tarvitessasi joustoa maksuaikaan ja voit maksaa käyntisi yhdessä tai useammassa erässä. Laskun maksamisesta olet itse henkilökohtaisesti vastuussa.
  • Jos sinulla on AON-vakuutus tee vahinkoilmoitus osoitteessa www.pvvahingonkasittely.fi
  • Jos sinulla on muu vakuutus käytössäsi tee vahinkoilmoitus kyseiseen vakuutusyhtiöön.

Saapuessasi lääkärin vastaanotolle:

• voit ilmoittautua asiakaspalvelupisteessä. Muista ilmoittaa seurasi nimi (Pelicans Sb) asiakaspalvelussa.
  • lääkärikäynnin jälkeen palaa aina asiakaspalvelupisteeseen ja esitä vakuutusnumero ja Kelakortti
    • Terveystalon lääkäriaseman asiakaspalvelupisteessä tarkistetaan vakuutusnumeron perusteella vakuutusturvasi.
  • omavastuu peritään kerran yhtä tapaturmaa kohden ja kun olet sen maksanut, ilmoita seuraavilla kerroilla, että omavastuu on maksettu
    • leikkauksista voidaan periä erillinen omavastuu, voit tarkistaa mahdollisen omavastuun määrän vakuutusyhtiöltäsi.

Terveystalo Lahti
Aleksanterinkatu 13
15110 Lahti
Yleislääkäri- ja erikoislääkärivastaanotot la 9-15 su 10-14 ajanvarauksella.,Lääkärikeskus avoinna ma-pe 7.30-20,la 9-15
su 10-14.Kuvantaminen ma-pe 7.30-18
la 9-15. Laboratorio ma-pe 7.30-16
la 9-15 Leikkausosasto ma-to 8-16
pe 8-14.
Terveystalo Lahti työterveys Hämeenkatu 15
Hämeenkatu 15
15110 Lahti
Avoinna ma ja ke klo 7.45 - 17
ti, to ja pe klo 7.45 - 16.