Lahti Energia on Lahden kaupungin tytäryhtiö. Päätuotteita ovat yhteistuotannolla tuotettu sähkö ja kaukolämpö, joita tuotetaan kahdessa voimalaitoksessa Lahdessa.
Lahti Energia panostaa ympäristöystävällisen, uusiutuvan energian tuottamiseen.

120 000 asukkaan Lahti on yksi Suomen suurimpia kaupunkeja. Urheilukaupunkina arvostettu Lahti tunnetaan kansainvälisesti myös ympäristö- ja muotoiluosaamisesta sekä korkeatasoisista kulttuuripalveluista. Lahti on Euroopan ympäristöpääkaupunki 2021. Vuonna 2021 Lahti jakaa ympäristöratkaisut kaikkien hyödynnettäviksi ja kannustaa ekologisiin valintoihin.

I
ntersport –ketju on Suomen urheilukaupan markkinajohtaja, joka työllistää yli 900 henkilöä eri työtehtävissä. Menestymisemme perustuu urheilu- ja vapaa-ajan tuotteiden laajaan valikoimaan, alan parhaaseen palveluun, laadukkaisiin tuotteisiin, monipuolisiin huolto-, korjaus- ja oheistuotepalveluihin sekä helppoon ja viihtyisään asiointiin. Seurakaupan verkkokauppaan on räätälöity seuralle mallisto, jonka avulla on helppo tehdä tekstiili- ja tarvikehankintoja.

Terveystalo tarjoaa monipuolisia perusterveydenhuollon ja erikoissairaanhoidon palveluja yritys- ja yksityisasiakkaille ja julkiselle sektorille.

Etelä-Suomen Sanomat on Lahden markkina-alueen luetuin lehti, joka tavoittaa joka päivä eri-ikäiset ja erilaisissa elämänvaiheissa olevat päijäthämäläiset – myös yrittäjät ja päättäjät. Valtakunnallisesti mitattuna Etelä-Suomen Sanomat on lukijamäärältään 9. suurin sanomalehti.

Oxdog on suomalais-ruotsalainen vuonna 2011 perustettu salibandyn erikoismerkki, joka tuottaa salibandymailoja, maalivahdinvarusteita ja muita salibandyssa tarvittavia varusteita.

Print team, lahtelainen mainosalan erikoisosaaja. Palvelee ympäri Suomen monipuolisella osaamisella ja löytää toimivat ratkaisut erilaisiin mainos- ja tulostusprojekteihin. Tiimin yhteenlaskettu kokemus alalta on yli 150 vuotta.

Helmi Säästöpankki toimii Päijät-Hämeen alueella. Asiantuntijat 4 konttorissamme varmistavat, että saat juuri sinulle parhaiten sopivat säästämisen, sijoittamisen ja päivittäisasiointimme palvelut. Helmi Säästöpankki on paikallinen, luotettava ja vastuullinen pankki, joka on toiminut jo vuodesta 1902.

Jeemly on kevyt ja käyttövalmis kassavirtaratkaisu kasvunnälkäisille yrityksille. Se on innovatiivisen, urbaanin ja monikanavaisen liiketoiminnan ymmärtäjä, joka kasvaa unelmiesi mukana liikevaihtoa ja kassavirtaa kartuttaen.

Fazer