Pelicans SB järjestää kaudella 2023-2024 pelivuoron miehille Lahti Energia-areenalla!

Pelivuoro on tarkoitettu aikuisille, jotka haluavat pitää kuntoa yllä rennossa ilmapiirissä salibandyn merkeissä. Ryhmät on tarkoitettu lähtökohtaisesti ei aktiiviharrastajille kuntoilijoille. Harjoituskerralla pelataan, ilman ohjattua toimintaa.. Vuoro soveltuu niin vasta-alkajille kuin pidempäänkin pelanneille.

Aikataulu (Kevätkaudella 2024)

Paikka:
Lahti Energia-areenalla (Vanha Lahden Suurhalli) Osoite: Salpausselänkatu 7, 15100 Lahti

Aika:
Miesten pelivuoro toimii maanantaisin klo 21-22, Alkaen ma 8.1.2024 ja kevätkauden viimeinen kerta on ma 22.4.2024

Poikkeukselliset aikataulut:
* Muutokset mahdollisia (mm. Suurhallin ottelutapahtumat/messut saattavat perua kerhotapahtumia)

Ryhmän hinta:
Osallistumismaksu kevätkaudelta on 90,00€

Hinta sisältää:
15 harjoituskertaa kevätkaudella ja seuran jäsenmaksun.

*ESS Lahtipassilla 10,00€ alennus osallistumismaksusta.

Laskutus:

Välitön maksu vaaditaan ilmoittautumisen yhteydessä. Mikäli osallistuminen perutaan ilmoittautumisen jälkeen, niin peruutuksesta veloitetaan 10€ maksu. Loppusumma osallistumismaksusta palautetaan. Peruutukset tulee tehdä sähköpostitse osoitteeseen samuli.paalanen@pelicanssb.fi

Varustus:

- Salibandymaila
- Sisäpelikengät
- Juomapullo

→ ILMOITTAUTUMINEN

Lisätietoa toiminnasta:

Samuli Paalanen
Pelicans SB harrastevastaava
044 3511142, samuli.paalanen@pelicanssb.fi

→ Vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin löydät täältä!

Tervetuloa mukaan pelailemaan kaudelle 2023-2024!

Mukana menossa: